170

Montag, 13. September 2010


Little collage in a tin

Thanks for looking!

12 Kommentare:

Dorthe hat gesagt…

Hallo liebe,
wie schön er sieht auss, und ich liebe die rose neben ihm- eine wunderbares collage Alexandra.
Hugs, Dorthe

Marianne hat gesagt…

You make beautiful things. This one is great too!
Greetings,
Marianne

Martina2801 hat gesagt…

Das ist Dir super gelungen, liebe Alexandra! Gefällt mir wahnsinnig gut.
Wünsche Dir noch eine schöne Woche.
LG
MARTINA :-)

Robin hat gesagt…

What an adorable tin! The colors are fabulous and that lace is wonderful!

Marie Lost Bird Studio hat gesagt…

Hi Alexandra,
klasse collage - gefaellt mir sehr gut!!Einen schoenen Abend und viele Gruesse,
Marie

Sandy hat gesagt…

Boah ist das klasse.
Ein wunderschönes Werk. Ich kann mal wieder nur staunen.

Birgit hat gesagt…

Wenn ich Deine super tollen Collagen, wie diese oder die in Deinem Header so anschaue, muss ich das wirklich auch mal ausprobieren. Ich mag Deinen Stil unheimlich liebe Alexander.
Viele liebe Grüße
Birgit

Nancy Maxwell James hat gesagt…

this is fabulous! Love the images and composition and isn't it darling within a tin! :) Have a great weekend!

Kim Dellow hat gesagt…

Wonderful, I love your collage. Kim

Thespa McLaughlin hat gesagt…

I love your artwork! I'm so glad you stopped by my blog and I got a chance to meet you. I'm adding a link to you on my mixed media site. Have a great week!

~*~Patty Szymkowicz hat gesagt…

Love it Alexandra!
Your man, the rose and the black lace ... so wonderful together and unexpected = brilliant!
Happy Happy Weekend to you and yours dear one!
oxo

~*~Patty Szymkowicz hat gesagt…

carnation
excuse me
;)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP